Obiektywy do bezlusterkowców (Venus Optics, Mitakon, Sirui, Lensbaby)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych
Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh. Minimalna odległość ostrzenia wynosi 35,5 cm. Konstrukcja optyczna to 3 elementy w 2 grupach z powłoką antyrefleksyjną. Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 można pochylać i dostosować ostrość do potrzeb kadru. Kąt nachylenia wynosi 8,5 stopnia. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć kreatywne ujęcia, eksperymentować oraz bawić się fotografią.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw z funkcją korekty perspektywy o niemal zerowej dystorsji. Posiada ultra szerokokątną ogniskową 20 mm i zaawansowaną konstrukcję optyczną z 2 elementami asferycznymi i 3 elementami ED. 14-listkowa przysłona zapewnia plastyczny efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe ujęcia.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw kompatybilny z mocowaniami Lensbaby Lensbaby Composer Series, Legacy Muse, Control Freak i Scout Lens (sprzedawane oddzielnie), które umożliwiają zmianę płaszczyzny ogniskowania w celu kreatywnej zabawy z nieostrościami. W zestawie z 11 dyskami przysłony, zapewniającymi twórczą zabawę z efektem bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Lensbaby Sol 22 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 68
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Venus Optics Aurogon FF 10-50x NA 0,5 supermicro APO do Canon EF to obiektyw mikroskopowy pokrywający sensory pełnoklatkowe. W zestawie z wymienialnymi tubusami zapewniającymi powiększenia 10-50x. Oferuje konstrukcję APO i regulowaną aperturę numeryczną 0,5-0,15.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.